Sprawozdania OKMO "Trubadur"

Zgodnie ze statutem, klub opiera swe działania na pracy społecznej ogółu członków i nie prowadzi działalności nastawionej na zysk. Przychody klubu stanowią przede wszystkim składki członków (20 zł składki kwartalnej, 10 zł wpisowego), a także darowizny, dotacje i odsetki bankowe. Dotychczas jedyna dotacja Ministerstwa Kultury i Sztuki, jaką klub otrzymał w 1998 roku, wynosiła 2000 zł. Pierwsze darowizny na rzecz klubu (wszystkie pochodzą od prywatnych darczyńców) wpłynęły w 2000 roku i od tego czasu stanowią zwykle 5-20% rocznych przychodów. W 2006 roku klub uzyskał status organizacji pożytku publicznego. Pierwsze darowizny związane z działalnością pożytku publicznego wpłynęły w 2007 roku.

Główne wydatki klubu to koszty druku i rozesłania Trubadura (zwykle około 70-80%). Pozostałą część wydatków stanowią koszty organizacji konkursów (Nagroda im. Andrzeja Hiolskiego, Konkurs Moniuszkowski), zakupu materiałów biurowych, korespondencji, organizacji spotkań, opłaty za prowadzenie rachunku bankowego, opłaty za serwer WWW.

Sprawozdania merytoryczne z działalności i finansowe (w formacie .PDF):